AfvallenBEWEGENSupplementen

Dag 2 | Sportvasten Tessa

Geschreven door Tessa van der Zanden 28 september 2017 0 reacties

Good morning! Met een licht rommelende maag viel ik gisteravond in slaap. Toen ik wakker werd om 7:00 dacht ik wel gelijk aan mijn ontbijtje: 2 stuks fruit (appel en kiwi) een glaasje vruchtensap (jus) en de supplementen uiteraard. Het Metabolic Switch-aardbei-zwik-drankje begint al een beetje te wennen, thank god want die drink ik 3x op een dag. Rond een uur of 09:00 begin ik aan mijn ontbijt en het valt me op dat de appel goed vult. Het buikje is rond ☺

Trainen

Rond een uur of 12:00 gaan Pim en ik richting TEN om te trainen. Iedere dag moet er 30 minuten getraind worden tussen de hartslagen 155-165. Ik heb gekozen voor de fiets, Pim voor de loopband. Wat misschien niet echt snugger was, was dat we gingen trainen zonder lunch van tevoren. Totaal niet vooruit te branden allebei, jeetje mina. Nu was de luchtvochtigheid en temperatuur vandaag ook weer lekker tropical, maar de training doen zonder lunch was gewoon stupide.

Duizelig

Duizelig gevoel allebei vlak na de training en echt overduidelijk behoefte aan de lunch: gewokte groenten. Zonder rijst dit keer! Vandaag bouwden we de dierlijke en zetmeel houdende middelen af. Zetmeel bronnen zijn complexe suikers die bijvoorbeeld zitten in aardappels en rijst. O ja, in plaats van rijst natuurlijk wel de supplementen slikken en het overheerlijke aardbeien-drankje. Hmmmmm…

Zwarte koffie

Het duizelige gevoel trekt weer langzaam weg na een bodem gelegd te hebben en ik ben vandaag begonnen met zwarte koffie drinken. Cappuccino mag helaas niet (vrij logisch want er zit melk in, wel jammer) dus op advies van Pim mezelf gedwongen de koffie zwart te drinken want dit is blijkbaar goed na de training. Het stimuleert de vetverbranding (nooog meer?). Toch wel een maf idee dat je lichaam ontzettend aan het veranderen is vanbinnen, want uit mijn 2e plastestje blijkt dat ik nog verder zit in mijn vetverbranding (meer ketonen in mijn urine dus). Gaaf om te zien hoe het verandert per dag!

Lunch

Good, de lunch is verorberd en de planning voor de avond is weer lekker druk op de vloer. Dus genoeg afleiding om niet aan eten te kunnen denken! De avond verliep goed, rond een uur of 19:15 at ik een groentesoepje + supplementen + aardbeiendrankie. De groenten in de groentesoep waren niet echt mijn favoriet, dus het was een beetje proppen. Maaar het buikje was wel weer gevuld dus ik kon weer verder vlammen op de vloer.

Als we thuiskomen om 22:00 wel een beetje trek (zal het weer de chocolat craving zijn?). Ik pak maar verstandig een groene thee terwijl ik deze blog schrijf ;).

Truste!




We durven te wedden dat je dit ook leuk vindt

REN MET TEN!FACEBOOKINSTAGRAM